Ropogós libacomb, káposztástésztával
2012. november 23. írta: charliefirpo1

Ropogós libacomb, káposztástésztával

Nem is tudom pontosan, talán két éve ilyentájt is Jojónál voltunk vacsorázni, és kacsa volt. Most nagyon kitartott a liba mellett, bár egy héttel Márton után nem épp ettől van dugig a piac. De talált, így libacombot sütöttünk.
Hét közepe óta gondolkoztam hogy mit együnk (beteg). Kacsamell, vagy kacsa mittudoménmi, ha már Márton nap után voltunk, de nagyon nem tudtam mit. Merthogy amúgy mostanában kétszer is ettünk, combot, így azt valahogy nagyon nem kívántam.
Ludaskására tippeltem végül, bár mondjuk Jojónak nem nagyon tetszett az ötlet. Ahogy nézegettem miújság, rátévedtem a Kistücsök oldalára. A videójukat mindenkinek csak ajánlani tudom, kurvajó.
Szóval elkezdtem nézegetni a kajákat, amikor megláttam a kacsacombot káposztástésztával. Na, ennél a résznél békültem ki megint a combbal és dobtam ki a kását.
A receptes részről csak annyit, hogy süssük meg combot, csináljunk mellé egy káposztástésztát, mondjuk a sütéskor kisült szaftot hozzáadva, szalonnával vagy jobb esetben libatepertővel, és ha van türelmünk tegyük be forró sütőbe egy kis időre hogy piruljon is. Persze libazsírban.
Sütni ugyanúgy sütöttük egyébként mint ezt: Zöldfűszeres kacsacomb, finom.... , nemistudom, körettel?. Itt a lényeg a párosítás. A comb, meg tészta. Nem tudom hogy a Kistücsökben találták e ezt ki, de ha igen akkor elismerésem.

Ropogósra sült libacomb, káposztástésztával. Szerintem tökéletes. Tényleg. Beszarás jó volt.
Most mát szinte kíváncsi vagyok, milyen lehet náluk. Mondjuk utána olyanok voltunk, mint a "tömött liba", szóval örültem, hogy akadt most egy kanapé a közelben :D

libacomb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr744922208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása