Túróscsusza. E!
2011. augusztus 19. írta: charliefirpo1

Túróscsusza. E!

Nem nagyon mennék bele túl részletesen hisz mindenki tudja hogyan is kell ezt főzni. Ez most egy disznós vonal, kolozsvárival, csécsi szalonnával, mangalicazsírral. Kaporra úgy rákaptam hogy anélkül nemis enném. Sima csuszatészta, ilyen melegben francnak se volt kedve még azt is gyúrni. Így viszont rekordidő alatt készlet.
 
 
 
Kolozsvári szalonna, amennyit nem sajnálunk, csécsi szalonna, csak mert maradt otthon. Ennek a paprikás részét viszont levágtam. Túró, két-három maréknyi. Negyed kiló tojásos csuszatészta, só; most nem kellett mert a szalonna azvolt, bors tejföl erőspirsta.
A szalonnát zsíron lepirítottam, megszórtam a túró felével, ráborítottam a leszűrt tésztát, megszórtam a kaporral, pár kanálnyi főzőlevet adtam hozzá és összekevertem. Megszórtam a maradék túróval, még egy kis kaporral, megint összekevertem.

Tányérra szedtem, megbíztattam tejföllel, csipetnyi borssal. És ahogy egy barátom kedveli, erőspista is került rá. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr753165527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása