Évisüti - cukormázas piskótatorta
2011. január 30. írta: charliefirpo1

Évisüti - cukormázas piskótatorta

Kellbele:

 
A piskótához:
 
-         12,5 dkg liszt
-         12,5 dkg porcukor
-         12,5 dkg vaj
-         Fél tasak sütőpor
-         Fél kávéskanál szódabikarbóna
-         3 tojás
-         Két evőkanál tej
-         Egy teáskanálnyi vanília aroma
 
A cukormázhoz:
 
-         2 tojásfehérje
-         30 dkg cukor
-         Fél citrom leve
-         Színes csoki drazsék
 
Erikkel egyik este néztük a tv-t és akkor láttuk meg ezt a sütit. Másnap meg is csináltuk, hiszen most éppen fogyókúrázunk :)
A lényegi rész (ahogy egyik közös barátunk tanácsolta – kizárólag az időtakarékos főzés miatt :)
 
Először a vajat és a cukrot krémesre kevertem. A tojást felvertem és hozzáadtam.  A lisztet átszitáltam, beletettem a szódabikarbónát és a sütőport. Összekevertem a vajas tojásos keveréket a liszttel, és végén hozzáadtam a tejet. Ja és a vanília aromát.
A tésztát muffinsütőben 25 percre 160 fokos előmelegített sütőbe tettem. És kész is :))
 
A tojásfehérjét a cukorral negyed óra alatt kemény habbá vertem (mindezt géppel) hozzáöntöttem a fél citrom levét és azt is hozzákevertem a cukormázhoz.
 
Miután kihűltek a sütemények kanállal rákentem a cukormázat és beleszórtam a színes csokidrazsékat.

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr762624546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása