Olivér pizzabombája
2010. december 04. írta: charliefirpo1

Olivér pizzabombája

Margaréta pizza tésztába csomagolva. Kis esti borozgatás vagy filmezés tökkéletes kísérője, vagy aki vendégeket vár „Istenhozott falatoknak” is megfelelő. Márha győzi idegekkel az ember a golyók elkészítését. Lehet kicsit béna vagyok de 10 labdával is elszarakodtam egy ideig, toldoztam, foltoztam amikor kiszakadt, de végül egész pofásra sikerült.

 
Kellbele (két főre, 10 bomba):
 
1/3 adag pizzatészta http://fast-food.blog.hu/2010/02/21/pizza_20090826
4-5 koktélparadicsom, negyedekre vágva
10 kis mozarellagolyó
1 adag paradicsomszósz http://fast-food.blog.hu/2010/02/21/pizza_20090826
Liszt
1 csokor bazsalikom
Tengeri só
Frissen őrölt fekete bors
Olívaolaj
Fél liter Növényi olaj
 
Zenemellé: Che Sudaka
Italmellé: Vylyan, Portugieser 2009
 
A pizzatésztát harmadokra vágtam, 1/3-ot megtartottam a többit kilisztezett folpakkba csomagolva eltettem hűtőbe. 2-3 napig eláll, kenyérnek vagy később pizzának jó lesz még. A paradicsomszószt is a pizzánál leírtak szerint készítettem el, csak most fél óra helyett 10 percig főztem, mert kicsit hígabbat szerettem volna.
A megmaradt tésztát vékonyra nyújtottam (100 forintos vastagságúra) és 10, kb. 7-8 cm átmérőjű kört szaggattam ki belőle.
Minden korongot megkentem a közepén egy teáskanálnyi paradicsomszósszal, ráhelyeztem egy paradicsomgerezdet, egy mozarella golyót, egy darab bazsalikomlevelet. Tenyerembe helyeztem a korongokat, a széleit felhajtottam majd a tetejét összecsíptem és amennyire lehetett megpróbáltam kis labdákat formálni belőle. Egy tálban 2-3 evőkanálnyi lisztbe őröltem 3-4 csipetnyi fekete borsot, hozzáadtam egy csipet tengeri sót és megforgattam benne a tésztákat.
Egy magasabb falú serpenyőben olajat hevítettem, majd közepes lángon 5-10 perc alatt aranybarnára sütöttem a bombákat. Papírszalvétán lecsepegtettem.
Mélytányérba egy merőkanálnyi paradicsomszószt szedtem, ráhelyeztem pár labdát, néhány bazsalikomlevelet, meglocsoltam olívaolajjal és őröltem rá még egy kis fekete borsot.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr142492241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása