Gombás tejszínes spagetti
2010. március 25. írta: charliefirpo1

Gombás tejszínes spagetti

És mi a teendő ha marad esetleg a gombás veloutéból? Meg kell enni jól tésztával. Ez történt hétfőn, sütni már nem volt kedvem, de az a gombamártás hétvégén annyira jól sikerült hogy meg kellett ennem a maradékot is. Úgyhogy főztem egy adag spagettit, közben kis vajat melegítettem a Wokban, beleöntöttem a maradék gombás szószt, meg végül a kinyomkodott gombát nem dobtam ki hanem eltettem és az is ment mellé. Felmelegítettem, beleöntöttem a kifőtt tésztát, egy deci főzőlevet küldtem utána, morzsoltam rá egy kevés ricottát, vágtam hozzá petrezselymet és megszórtam kevés parmezánnal meg frissen őrölt tarka borssal és jól bezabáltam...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr781869035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása