Krumplifőzelék
2010. január 27. írta: charliefirpo1

Krumplifőzelék

Ma volt a harmadik nap hogy krumplifőzeléket ettem, kicsit már untam a végére de az íze jó volt úgyhogy bepötyögöm gyorsan mielőtt elfelejtem mimindent hajigáltam már megint bele.

Kellbele:
6-8 szem közepes méretű burgonya apró kockára vágva
1 fej vöröshagyma apróra vágva
5 g vaj
kis olaj
3 babérlevél
fél kávéskanál frissen reszelt szerecsendió
fél kávéskanál currypor
fél kávéskanál őrölt római kömény
frissen őrölt fekete bors

3/4 liter tyúkhúsleveslé
kis marék petrezselyem-snidlig keverék apróra összevágva
fél deci tejszín
1 evőkanál tejföl

A hagymát kis lángon a szokásos tíz percig pirítottam, aztán hozzáadtam a vajat, meg a burgonyát. Két-három percig sütőttem kicsit a krumplit is és megszórtam a szerecsendióval köménnyel meg curryporral. Felöntöttem a tyúkhúsleveslével, megsóztam, borsoztam beledobtam a babérleveleket és kis lángon háromnegyed órát főztem. Kiszedtem a babért, a krumplit meg összeturmixoltam. Felöntöttem tejszínnel, hozzáadtam a kanál tejfölt és belekevertem a sindlinget, petrezselymet.
Kifilézett sült csirkecomdarabokkal eszem már három napja, ma délután fogyott el....

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr731707351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása