Karácsonyi ámokfutás I.
2009. december 25. írta: charliefirpo1

Karácsonyi ámokfutás I.

A vega napom után tegnap megkezdődőtt a karácsonyi nagy zabálás, legalábbis ezt tervezem.

Szenteste anyukám jött fel vacsorára, tavaly óta nem járok haza, apám abban az évben halt meg. Sajnos emiatt az amúgy sem összetartó családom enyhén széthullott de mindegy. Előző karácsonykor kacsával leptem meg anyut, idén nem akartam megint azt csinálni, maradt a hal. A receptet most nem írom le, mert gyakorlatilag ugyanazt csináltam mint multkor a barátoknak, csak a levesen változtattam kicsit.

Szóval volt megint tökkrémleves:

 (recept lentebb)

 

 

 

Ebben annyi változás történt hogy mikor a hagymát pirítottam dobtam bele egy szem kimagozott friss chilipaprikát, illetve a szerecsendió curry mellé egy kevés rozmaringot is. Ja meg a tököt megsütöttem 200 fokon fél óra alatt. Meg csináltam hozzá grana padanos pirítóst :D

 

 Ez meg a lazac:

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 Itt a saláta végre a diós rukkola lett. Diót egy percre beáztattam forró vízben, aztán miután megszáradt kicsit megpirítottam, rá a dióolaj, utána meg az egész a rukkolára

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr891622048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása