Spanyol reggeli
2009. december 13. írta: charliefirpo1

Spanyol reggeli

Mielőtt elfelejtem gyorsan bepötyögöm a mai reggelit. Spektrumot szoktunk vasárnap reggelente nézni, mostanában egy asszem angol csaj főz meg mászkál mindenfele a világban egy vadásszal és mindenféle állatokat nyír ki közben. Multhéten két ujjal törte el egy nyúl nyakát. Denemisez a lényeg ugye hanem a kaja. Most épp spanyolországban járkált és jamón serranot zabált mindenhez. Meg csinált egy elég jó kaját báránymájból, de azt sajnos elfelejtettem. Viszont ötpercben megcsinálták a spanyolok egyik nagy nemzeti eledelét, a tortilla-t amit a vénasszony akivel főzőtt egy laza mozdulattal a földre kent fordítás közben. Én meg ugye nagy tojászabáló vagyok, úgyhogy a mai reggeli spanyol omlett lett.

Kellbele:
3 szem krumpli apró kockára vágva
2 kis fej lilahagyma
olívaolaj
2 tojás
1 dl főzőtejszín

kis csokor apróra vágott petrezselyem

Zenemellé:
Vasárnap reggel - afircaffe

Szóval a hagymát apró kockákra vágtam, összekevertem a felkockázott krumplival és 15-20 perc alatt lassú tűzön megsütöttem olívaolajon (kell szerintem mert más lesz az íze). Közben felvertem a tojást, megsóztam, hozzá a tejszín - ezt ugye a spanyolok nem tesznek bele, de egy francia szakácskönyvben olvastam eccer zöldfűszeres omlettet amiben volt, kurvajó lett és azóta ragaszkodom hozzá -, bele a petrezselyem és ráöntöttem a hagymás krumplira.
Aztán jött a vezércsel ugye, a fordítás. Multhéten sima rántottát csináltam és tányérral próbáltam megfordítani aztán hajtott omlett lett végül belőle. Most viszont a spektrumon ugye azon kívül hogy az öregasszony elbaszta, azét ötletként nem volt rossz a lábasfedő. Merthogy nagy, viszonylag mély, és meglehet jól fogni. Szóval a fedőt rátettem a serpenyőre, megfogtam a tetejét és pikkpakk megfordítottam. Tök fasza lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr451594409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása