Karácsonyra? Kicsi sütik Évitől
2012. december 10. írta: charliefirpo1

Karácsonyra? Kicsi sütik Évitől

Évi minap zsákmányolt mini szilikonos muffin formákat, mint utóbb kiderült, hogy mikulásajándék készüljön nekem. Aminek felettébb megörültem, úgy, hogy fél tepsinyit be is küldtem belőle egy ültő helyemben. A másikat csak azért nem, mert szeretett volna belőlük még másnapra is kóstolót a szüleinek .
De ahogy nézegetem a képet, ez azért egy karácsonyi asztalon is megállja a helyét, szerintem.

karácsonyi_muffin_2.jpg


A citromos muffin receptet használta, + cukormáz, amit sikerült most nagyon jól eltalálnia, + azok a kis színes bizbaszok csokiból vannak :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr374958719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása