Bacon, gomba, tészta
2010. március 16. írta: charliefirpo1

Bacon, gomba, tészta

Pénteken inni mentem kollégákkal, volt kb fél órám hogy egyek is valamit, merugye éhgyomorra nem túl jó szeszelni. Igazi budais lett a kaja, benéztem a hűtőbe azt rekordidő, 10 perc alatt (forrástól számítva) összedobtam egy vacsorát.
Asszem máskor is meg fogom csinálni mer időarányosan egész jó lett.

Kellbele
4 gombóc tagliatelle
4 nagyobb darab csiperke vékony szeletekre vágva
kb 3 evőkanál bacon
kis olívaolaj
1 evőkanál fehérborecet
fél gombóc mozarella
kis marék petrezselyem

bors

Tésztát feltettem főni. Közben Wokot felmelegítettem, löttyintettem bele egy kis olajat, megvártam ameddig felforrósodik és beledobtam a gombákat. Fél perc múlva ment utána bacon és együtt pirítottam ameddig aranysárga színű nem lett, a gomba meg elkezdett pirulni. Hozzáadtam a tésztát, a kanál fehérborecetet, kb. fél decinyit a tészta főzőlevéből. Tépkedtem egy kis mozarellát hozzá, sóztam, borsoztam és addig kevergettem ameddig a sajt elkezdett olvadni. Kis petrezselymet vágtam rá. Legközelebb asszem még egy chilit beleaprítok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr111843403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása