Csak úgy: Reggeli - Lecsó kicsit másképp
2010. január 24. írta: charliefirpo1

Csak úgy: Reggeli - Lecsó kicsit másképp

Tegnap megint szombat volt, az meg általában tojással kezdődik. Most se volt másképp de már kicsit untam a gombásmókát, meg a főttojást, lecsot viszont rég ettem. A gyesznyót viszont már annyira nem preferálom, ezért egy kicsit megcifrátzam a dolgot. Tulajdonképpen nem is lecsó, inkább valami ratatoulille szerű dolog lett, de a lecsót egyszerűbb leírni.

Kellbele (2 fő):
fél cukkini, átlósan 1 cm vastag szeletekre vágva, aztán meg félbe
1/4 kaliforniai paprika, kb 2-3 cm-es kockákra vágva
2 közepes méretű paradicsom felkockázva
két virsli (na ilyet se írtam még le) pár centis darabokra vágva
3 tojás felverve
kb 1 dl tejszín

frissen őrölt bors
petrezselyem, bazsalikom összevágva
olívaolaj

 

Felhevített wokba kis olívaolajat löttyintettem, rádobtam a cukkinit, és addig pirítottam nagy lángon ameddig el nem kezdett barnulni. Utána hozzáadtam a kaliforniai paprikát és a virsliket, tovább sütőttem kb. 1 percig. Végül jött a paradicsom, majd 1 perc múlva a zöldfűszerek.Végig nagy lángon kell sütni folyamatosan kevergetve, kb mint a thai-kinai és egyébb keleti konyháknál hogy a zöldségek megsüljenek, de ne fonnyadjanak nagyon meg. Sóztam, borsoztam és felöntöttem a felvert tojás-tejszín keverékkel. Reggelire pont jó volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr691698126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása