Kis esti nasi
2012. január 05. írta: charliefirpo1

Kis esti nasi

 
Úgymegörültem neki gondoltam felrakom. Semmi extra, frisskenyér meg találtam a hűtőben pesztót, petrezselymeset.
A kenyér rozmaringos, fokhagymás. Fél kiló lisztet elkevertem fél evőkanálnyi sóval, kis maréknyi búzadarával. Fél evőkanálnyi cukrot felolvasztottam egy pohár langyos vízben, amiben „megfuttattam” egy tasak porélesztőt. Egy rozmaringág leveleit három gerezd fokhagymával két evőkanálnyi olívaolajon kicsit megpirítottam, az élesztővel a liszthez adtam. Összegyúrtam, 45 percet kelesztettem, ketté szedtem, megcsavartam, nem túl széles, kiolajozott tepsibe fektettem, fél órára letakartam.
220 fokos sütőben 28 perc alatt ropogósra sütöttem. Meghintettem kevés vízzel, sütő ajtajában hagytam kihűlni. Megkentem a pesztóval azt most eszem jól.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr783523044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása