Mozarellás Bundáskenyér
2010. március 21. írta: charliefirpo1

Mozarellás Bundáskenyér

Egyik reggel megint bundáskenyeret csináltam mer már rég volt és kicsit megint ráuntam a rántotta különböző verzióira. Lekvárosat nem akartam, simát sem, viszont volt otthon egy még éppen jó mozarellám. Pikpakkmegvan.

Kellbele:
2 felvert tojás
4 szelet kenyér

bors
1 125 g-os mozarella
3 evőkanál liszt
kb 2 dl tej

A kenyeret tejbe mártottam, a mozarellát széttépkedtem kis darabokra és két szelet közé tettem. Jól összenyomkodtam, aztán beledobtam a felvert tojásba. A liszet egy tányérra öntöttem kis sót szórtam bele, meg talán egy kis őrölt borsot is. Beleforgattam a kenyeret. Egy nagy serpenyőben sok olajat melegítettem, beletettem a kenyereket és közepes lángon aranybarnára sütöttem. Salátával ettük meg jól reggelire..
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr51856126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása