Vasárnapi reggeli - mozarellás paradicsomsaláta pirított parmezános kenyérrel
2010. május 23. írta: charliefirpo1

Vasárnapi reggeli - mozarellás paradicsomsaláta pirított parmezános kenyérrel

 

 

Mostanában elhanyagoltuk a reggeliket fogyokúra végett. Ma viszont arra ébredtem hogy cefetül korog a gyomrom. Valami gyorsat akartam tojás nélkül hogy azér ne zabáljuk magunkat butára már kora reggel.
 
Kellbele:
5-6 szem paradicsom
1 Mozarella
Kis marék galambbegy saláta
Pár bazsalikomlevél
Fél evőkanál friss oregano levél
Fél evőkanál balzsamecet
Egy evőkanál olívaolaj
Csipet só
Csipet bors
Kis facsart citromlé
4 szelet baguette
Kis marék reszelt parmezán
1 gerezd fokhagyma

 

Előkaptam a tegnapi ebéb után maradt paradicsomokat, és összevágtam random pár szem koktél, szilva és fürtőset. Egy közepes méretű mozarellagolyót közpesen vékony szeletekre daraboltam, kis marék galambbegy salátát mostam még meg meg pár levél bazsalikomot és az egészet egy tálba tettem a paradicsomdarabokkal. Fűszermozsárban összetörtem olívaolajjal, csipet sóval és borssal az oregánó leveleket, a végén öntöttem még hozzá egy evőkanál balzsamecetet és rálocsoltam a salátára. Egy széles serpenyőben kis olívaolajon egy gerezd összetört fokhagymát pirítottam fél perc alatt és levettem a lángról. Belenyomkodtam a kenyérszeleteket, majd mindkét oldalát a reszelt parmezánba is. Visszatettem a serpenyőbe amiből előtte kiöntöttem a maradék olívaolajat és közepes lángon pár perc alatt megpirítottam a sajttal együtt mindkét oldalát.

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr612024875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása