Rogan Yosh-sal fűszerezett csirkemellfalatok vegyes salátával
2010. május 03. írta: charliefirpo1

Rogan Yosh-sal fűszerezett csirkemellfalatok vegyes salátával

 Pénteken vacsorára sikerült ezt összehozni. Esténként nemnagyon kellene már nehezet zabálnom meg úgy egyáltalán mer hízok mint a disznó mióta rákattantam ismét a főzésre. A salátáknak meg amúgy is szezonja van ha nem tévedek asszem gyakrabban fogok csinálni. Most hogy ráakadtam Cardini úr dresszingjére van is kedvem hozzá, bár lehet ki kellene találni lassan valami újat is. De addig is asszem ez a kedvenc öntetem. Legutóbbi piacozásomkor megint nem birtam ki hogy benézzek az ázsiaboltba, akkor sikerült megvennem a rogan yosh fűszerkeveréket. Már annyiszor hallottam róla hogy meg kellett vennem. Amúgy meg semmi extra nem volt, sima saláta csirkével.

Kellbele:
1 kb 20 dkg-os csirkemell 2 cm-es kockákra vágva
Húspác:
1 dl balzsamecet
2 gerezd fokhagyma kés lapjával széttörve
frissen őrölt fekete bors
4 csipet só
1 teáskanál tabasco szósz
2 teáskanál rogan yosh

Saláta:
4-5 nagyobb levél lila fodrossaláta
3-4 levél római saláta (ropogósabbja)
4-5 levél medvehagyma
A dresszing ugye a caesar saláta öntet volt, az megvan lejebb
parmezánforgácsok

Ahogy mondtam semmi extra. A páchoz a hozzávalókat egy nagyobb tálban összekvertem, beledobáltam a csirkemellett és fél órára állni hagytam. A salátaleveleket, medvehagymát félbe téptem, megcsináltam hozzá az öntetet. Széles serpenyőben kis mogyoróolajat hevítettem és közepes lángon gyakran forgatva 4-5 perc alatt megsütöttem a húsdarabokat. A salátaleveleket elkevertem az öntettel, tányérra szedtem, rá a csirkemell, rá a parmezánforgács. Kis vajat olvasztottam olívaolajon palacsintasütőben és nagy lángon 2.3 perc alatt kenyérszeleteket pirítottam még hozzá. Pikkpakkmegvan, estére nem is kellene többet enni..

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr581970784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása