Provance-i cukkini tésztával
2010. január 05. írta: charliefirpo1

Provance-i cukkini tésztával

Tegnap megint tésztanap volt, meg a maradékok felhasználása. Még szilveszter környékén vettem két cukkinit mer jól nézett ki, csak eddig nem csináltam meg. Meg találtam otthon egy kis paradicsomot is, meg amúgy is tésztát akartam csinálni, meg vacsorát, lehetőleg gyorsan. Éhes is voltam.
Az alaprecept Gordoné, kaliforniai paprikát tettem még bele amit nem írt, meg ugye tésztával csináltam.

Kellbele:
2 cukkini, átlósan kb. 1 cm-es szeletekre vágva
fél fej piros kaliforniai paprika
175 g koktélparadicsom, ami ugye nem volt, helyette 6 aprószemű sima negyedekre vágva
kis olívaolaj
bazsalikom (friss nem volt épp, maradt a horvátból megmaradat szárított bosiljak)rozmaring (ez megintcsak nem volt friss, csak szárított)
Két-három evőkanál balzsamecet
Frissen őrölt tarkabors

két marék kagylótésztaszerűség (barilla)

Zenemellé: szokásos

 

Szóvalakkor a cukkiniket felszeleteltem, a kaliforniai paprikát kis kockákra vágtam, a paradicsomot meg negyedekbe. A Wok-ot felmelegítettem, kis olívaolaj jó forróra, és beledobtam a cukkiniket. Utána egyből rá a bazsalikom meg rozmaring mivel nem friss volt, egyébként a végén tettem volna csak bele. Kb 5 percig pirítottam, aztán beledobtam a paprikákat is, és aztán megint egy-két perc folyamatosan nagylángon. Utána sóztam (három-négy csipet), borsoztam, és megöntöztem másfél evőkanál balzsamecettel. Kis olívaolajat öntöttem még rá. Aztán beledobtam a paradicsomot, egy-két percig ezzel is pirítottam, még egy evőkanál balzsamecet, só bors. Közben a tésztát megfőztem, kis olívaolajjal megöntöztem miután leszűrtem, összekevertem a zöldségekkel és már kész is volt. Könnyű, gyors, finom asszem.

Még gőzőlgött mikor lekattintottam, nem sok időt hagytam neki mer kurvaéhes voltam...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fast-food.blog.hu/api/trackback/id/tr371649669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása